HappeeShop - Tukeasi tarvitaan.

Kaikki urheiluseurat ovat tällä hetkellä haastavassa tilanteessa ja tarvitsevat toimintaansa tukea. Sen vuoksi olemme avanneet HappeeShop verkkokaupan, jonka avulla pystyt tukemaan Happeen seuratoimintaa. Meille pienikin apu on arvokas tällä hetkellä.

HappeeShopissa on myytävänä salibandyseura Happeen erilaisia seuratuotteita, joita ostamalla voit tukea Happeen seuratoimintaa. Tarjolla on useita erilaisia tukituotteita, kuten mm. kausikortteja, kannatuslippuja ja game worn -paitoja miesten salibandyliigan kaudelta 2019-2020.

Nopeimmat syö hitaat! Hanki suosikkipelaajasi kauden 2019-2020 Game worn -paita. 

Salibandyliigan kauden 2019-2020 Happeen Game Worn -paidoissa on myytävänä jokaisen kenttäpelaajan osalta yksittäinen musta ja valkoinen pelipaita. Kun pelaajan mustan tai valkoisen paidan on joku ostanut, niin se poistuu samantien pois myynnistä. Lisäksi saatavilla ovat myös maalivahtien käyttämät Game worn -paidat.

Kausikortit ja kannatusliput kaudelle 2020-2021.

HappeeShopista voit ostaa itsellesi kausikortin Happeen miesten liigajoukkueen kotipeleihin tai yksittäisiä kannatuslippuja tulevan kauden 2020-2021 runkosarjan otteluihin. Ostamalla kausikortin tai kannatuslippuja tuet samalla Happeen liigajoukkueen uutta kautta. Kausikortti on aina edullisin tapa nauttia Hirviteatterin ainutlaatuisesta tunnelmasta ja Happeen kotiotteluista.

HappeeShopista löydät myös muita hienoja ja mielenkiintoisia seuratuotteita, kuten pipoja, lippiksiä, kahvimukeja yms. Seuratuotteet vaihtelevat kausittain ja tiedotamme uusista tuotteista aktiivisesti yheisöämme.

Tällä hetkellä meille pienikin apu on arvokas. 

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 23.3.2020 alkaen.

1. Verkkokauppa

HappeeShop on Happee ry:n verkkokauppa, jossa myydään seuratuotteita, seuran tukituotteita ja kausikortteja. Seuraavia sopimusehtoja sovelletaan verkkokaupan ja sen asiakkaiden välisessä kaupankäynnissä.

Happee ry pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tehtyihin tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olleita sopimusehtoja. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan, ellei laissa ole toisin määrätty.

2. Kauppias

Vastuullisena kauppiaana on Happee ry.

Happee ry
Vasarakatu 11
40320 JYVÄSKYLÄ
Y-tunnus: 0792665-8

Kauppias vastaa verkkokaupan ylläpidosta ja tuotteiden toimituksesta.

3. Asiakas ja tilaaminen

HappeeShop myy tuotteita täysi-ikäiselle yksityishenkilölle (jäljempänä asiakas) ja huoltajan suostumuksella myös alle 18-vuotiaalle.

Kaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä. Nämä sopimusehdot eivät ole voimassa siltä osin kuin ne rajoittavat asiakkaan oikeuksia siitä, mitä pakottavassa lainsäädännössä on määrätty.

Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

4. Tietosuoja

Asiakkaiden tiedot on tallennettu HappeeShopin asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja hoitoon. Asiakastietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Asiakastietoja voidaan käyttää Happeen markkinointiin ainoastaan, jos asiakas on antanut siihen suostumuksensa.

5. Tuotteet ja hinnat

Tuotteiden hinnat ovat tuotteen tilauspäivänä voimassaolevan hinnaston mukaisia. Tuotteiden hinnat eivät sisällä kuljetusta, ellei toisin ole mainittu.

6. Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt HappeeShop yleiset ehdot.

7. Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Happee Ry
Vasarakatu 11
40320 JYVÄSKYLÄ

+358407219178
happee@happee.fi
www.happee.fi
0792665-8

8. Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

9. Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Tilauksen toimitusaika on keskimäärin 3-5 arkipäivää tilauksesta, ellei tuotteen kohdalla ole toisin ilmoitettu. Postin ja Matkahuollon kuljetusaika on yleensä 1-2 arkipäivää.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

10. Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

11. Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit